Sophie

- Mer än du förtjänar!

City gross västerås öppningen

Kategori: KUL


Idag öppnades city gross här i västerås, läste på VLT att dom hade fått lov att stänga igen dörrarna för att folk som redan hunnit in skulle hinna komma ut också, eller så!

Men hörni, kolla extra priset på chipsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag bara måste ha !!!
Äpplena kan man lugnt hoppa över!!



Idag fick jag också veta att jag kommer 100% jobb 8-17 vardagar på det stället jag har sökt till!!!
SÅ JÄVLA LYCKLIG!!
Allt är klart på fredag så då är det 100% säkert!!! men ändå glaaaaa-aaa-a-ad!!!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Grattis min gumma fan vad du är duktig Puss Puss <3

    2011-04-06 | 19:30:49
  • Yasmine säger:

    Hej

    Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

    Kommentera namnet på låten och artisten i dagens låt inlägget :)



    MVH LadyYasmine

    2011-04-07 | 08:58:50
    Bloggadress: http://ladyyasmine.blogg.se/
  • sara cederborg säger:

    äre det jobbet du berätta om förrut? :D

    2011-04-07 | 21:29:58
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: