Sophie

- Mer än du förtjänar!

blåsta

Kategori: TRÄNING

Sitter och kollar på hollywodfruar, stackars BLONDA brudar.. jajaa min helg : I fredags var jag hos sara med lite sköna brudar , kollade film o lite såå. Somnade sedan breve världens snyggaste... På lördagen steg jag upp halv åtta, åt lite frukost o fixade mig osen drog jag o jobbade 9-17.. Där på kvällen hade jag o henke en myskväll med god mat,film o en promenix.. Igår jobbade jag också 9-17 och sen blev det gym :), sjukt bra helg, hann med ganska mycket.. Idag gymmade jag o henki , sen drog jag hem o käkade lite oså drog jag ut o sprang/joggade 40min ... Duktiga jag :p.. Nu har jag tagit bussen hem tikk mamma och nu har boston tea party börjat somjag ska titta på:p.. fööööresten jag kanske ska köpa en kattunge o dela med henke.. vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: