Sophie

- Mer än du förtjänar!

1 flak med pepsi 99:- NETONNET!

Kategori: ALLT

Nu står jag här på jobbet och har äntligen tid för att blogga!

ÄNTLIGEN!!! tänker ni.. och fortsätter sedan att läsa....

Kan berätta om min härliga helg:

Fredag:Gick upp i god tid så att jag skulle hinna fixa lite grejer, hem till mamma, till netonnet, till pappa och sedan till Susann - MICHAELAS mamma.
Var hos henne runt tjugo i ett och efter det brummade vi på till Sala där hennes dotter och min vän Michaela skulle ta studenten:)
Väl framme mötte vi upp Michaela, kramade henne, hängde grejer runt halsen och kollade när dom gled runt i sina trimmade traktorer med släp;) !
Efter trippen i sala drog vi vidare till västerås - johannesberg och där käkade vi god mat och firade henne lite till. Efter någon timme där drog jag och sara hem, fixade oss och sedan hem till Elli.
Hos Elli var det lite folk och vi alla drack, spelade spel och hade det nice, det kom även lite fler härliga typer, och sedan var det FEST!
Allt som allt blev jag full - som jag inte varit på väldigt länge,
och jag hade det svinkul, tack alla!
Tog sedan fyllebussen hem till Henke och somnade breve han.
Vid halv tio på lördagen gick jag upp, fixade mig lite och drog sedan till jobbet och jobbade 11:00 - 18:30!
Drog hem till henke efter jobbet och vi käkade gottgott och hade det mysigt med två filmer - Cable guy och green street hooligan(stavning?).
Somnade sedan fint efter lite massage..
Idag söndag har jag inte hunnit gjort så mycket , står just nu på jobbet som sagt och slutar vid fem,
då blir det hem till henke och sedan ner på gymmet en sväng, efter all äckelmat igår så ska jag tammefaaan köra stenhårt med konditionsträningen, MÅSTE HITTA TILLBAKA TILL DEN HÄRLIGA FORMEN JAG HADE FÖR ETT TAG SEN!
50kg är mitt mål , så då är det bara att gå ner i fett nu då, och det.... gör man lättast om man konditonstränar!
Efter gymmet hoppas jag att det blir myspys med henke - jag är så jävla kär i han!!! Idag har vi enligt facebook varit ihop i 6 månader! De ni mina vänner, är inte mycket NEJ, men mycket mycket mer ska de bli...
Mhh , om han ändå kunde komma in på jobbet och ge mig en PUSS typ nu!...







 
___________

Snygging 1 !


Snygging 2 !


Sny... 3


_____



Jag vill gymma nu!!!!!!!!!!!!
hejdå







 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Hej!

    Jag har sett att du bloggat om Marabou Polka och vill därför passa på att tipsa dig om allt kul som nu händer kring den nya chokladsmaken. Vi har bland annat tagit fram ett Polkaspel på Facebook, där du kan utmana dina vänner i att dansa till svängiga polkatakter kombinerat med sköna rock-, hiphop- och popbeats. På http://apps.facebook.com/polkaspelet/ kan du testa dina danskunskaper och samtidigt tävla om fina priser. Vi har 1000 DJ Hero-spel som ska hitta sina ägare och dessutom har vi 1500 unika Polka-handdukar som andrapris.

    Eller kanske vill du träffa oss under sommarens polkaturné? Läs mer om allt kul som händer på www.marabou.se/polka!

    /Sofia

    2010-06-08 | 09:06:49

Kommentera inlägget här: