Sophie

- Mer än du förtjänar!

KLÄDSHOW

Kategori: KUL

Sådärja , nu har jag slängt i två maskiner med lite tvätt och hunnit sola 30min på balkongen:)

Tidigare i morse var jag på Rudbeck och kollade på deras klädshow.
Annas klass (som jag hade hjälpt lite grann) var fan as grymma! Dom borde ha vunnit!

Efter det så träffade jag på josse, sandra ,ebba mm och så lunchade vi på chiccos uteservering, jag åt en god macka och drack
massa vatten, det är ju sånt jävla väder nu ju =D !! Gick runt en liten snabbis på stan men sen blev det dags för
att dra hem och tvätta så...

Snart ska jag ner och hänga tvätten sen sätta mig på balkongen igen och läsa lite´, får se om det blir någon
ny bok eller en tidning ... som vanligt då!

Ikväll blir det gym - benpass och sen ska jag hångla en massa med henke!


Vi hörs säkert lite senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: