Sophie

- Mer än du förtjänar!

Tjenis

Kategori: TRÄNING

Har jobbat mån, tis & onsdag och tränat , så har inte direkt haft tid att blogga, men idag är jag ledig och har tagit mig lite tid just nu mellan träningarna idag för att just BLOGGA!


Vet dock inte vad jag ska skriva förutom om hur jag har tränat osv osv..

Idag var jag och henke ute i rocklunda spåret och sprang lite, mellan varven gjorde vi styrkeövningar som
sittups, armhävningar , axelpress(med stock),mm.
Efter det gick vi in på friskis och jag körde igenom benen ganska snabbt - fram, bak, knäböj + utfall sen jävlar var jag trött.

Snart ska jag till friskis och dansa och sen in på gymmet IGEN - men då ska jag köra lite axlar o mage sen ska
jag hem och mysa med min mamma.

Imorgon är det träning som gäller och sen får vi se.
På lördag ska jag jobba och sen ut med jobbet till bellman och käka filebuffe + dricka massa gott, ska fan bli skit kul de=)
På söndag ska jag jobba och även träna såklart;)

Nu ska jag äta upp mitt goda mellanmål- hallon jordgubbar och milk!!

vi hörss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    svar: jaa så länge vädret tillåter är vi här annars är vci hos kristina som bor ute på rönnby

    2010-06-17 | 19:48:42

Kommentera inlägget här: