Sophie

- Mer än du förtjänar!

tjejmilen 2010 5 september

Kategori: TRÄNING

Nu har jag äntligen anmält mig till tjejmilen 2010!
så nu MÅSTE jag börja springa och träna kondisen ännu mer än va jag har gjort!

Roligt det ska bli, hoppas henke vill följa med och hejja på mig!
mmm längtar redan tills man sitter där i gräset heelt slut och käkar ostkakaN med sylt!!

Förra året när jag sprang så tog det exakt 60 min , och det är FAN helt okej , för det var faktiskt första gången
någonsin jag sprang en mil.
Men nu jävlar , nu måste jag sätta igång med cardio träningen. ska tiden bli bättre i år så måste jag fan köra hårt nu!
Idag har jag gått 2 promenader, en med elli,azzra och wilma ca 1hs , och en med henke ca 1h där med=)
Bättre än ingen konditionsträning alls:P

Imorgon blir det kanske gym på morgonen med henke om jag orkar komma upp i tid(är inte trött nu så kommer nog somna sent)
Sen på kvällen blir det medelpass med LINDA & så kanske anna ville med och sedan lite gym på de, wiiie!
Älskar att träna.

Idag på gymmet körde jag bröst/triceps/axlar och jag körde det tungaste jag någonsin gjort i smithmaskinen-bänkpress. hihi.de kommer nog kännas imorgon!

Ska kika lite på tv så jag blir trött.


imorgon ska vi iväg och bada och då ska jag ha ostkaka till mellanmål!!!!!!!!!

KOLLA VA GOTTTT!!!

har även massa shit att fixa så kommer bli en lång dag...
GNATT

Kommentarer

  • Emz säger:

    Ja!! den ligger på blåsbo, ganska nära stan. Och nej jag har inte fått heltid på mq, men vi får se hur det blir till hösten, jag hoppas på en tjänst där som blir ledig.. :D:D



    PUSS

    2010-06-29 | 17:46:15
    Bloggadress: http://forheroes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: