Sophie

- Mer än du förtjänar!

party för hela slanten

Kategori: KUL

Nu har äntligen Therese lagt upp härliga bilder från personalfest på bellman ilördags!

Här är lite bilder:
Riktigt god mat var det - filebuffé!

maaat!

Jonas mobil tål ganska mycket...

Johanna, madde & jag!

jag & snyggMIA

jag (med storthuvud), johanna & per:P

bullan och jag

Daniel och en argsanna...

Riktigt bra kväll som slutade på Bmb som sagt=D

Idag var jag på stan med henke och danne , sedan drog dom och gå gick jag med Elli, Leo och Mikaela=)
Jätte mysigt , leo har blivit så stoor=D
Shoppade såklart - eftersom pengarna har kommit , det blev: en huvtröja med dragkedja - bra att ha till och från
gymmet och när man joggar o de är lite kyligt.
2 tshirtar på hm och en på solo som jag ska ha som klänning, skit fint kommer det bli!
Sedan köpte jag ett par trosor på rean, ett par klackskor- JIPPIII! lite strumpor, 2 tetror smultronvin!
Sen var jag skyldig Elli ett par hundralappar också för midsommarfesten imorgon , så lite över 1000:-
Gjorde jag fan av med..
Mat och glass fick vi också i oss, och det satt så jävla bra!!
Efter stan drog jag o dansade på friskis och sedan hoppade jag över gymmet och gick en promenix med Linda=)

Nu ska jag sitta här hos henke och bara glo lite tv , sen kommer han hem och då ska vi ha myskväll.
Imorgon jobbar jag 7-14:30 sen ska jag hem och fixa mig, köpa lite dricka att blanda mitt goda smultronvin med
och sen vidare till Elli, där resten av brudarna kommer vara, sedan bär det av mot framnäs där det ska bli
röjjigt som fan=)
Skit kul ska det bli !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: