Sophie

- Mer än du förtjänar!

NETONNET

Kategori: TRÄNING

NU ÄR JAG HÄR IGEN!

Har haft mycket för mig och inte orkat bloggat och inte haft något roligt att skriva..
Som sagt , i lördags var jag ute med jobbet och det var jävla nice,
blev bjuden med till bmb där vi dansade som fan!

På söndagen jobbade jag 11-18:30 och sen myste jag med henki.
I måndags jobbade jag också och sen tränade jag bröst/mage på gymmet och lite kondition på det.
Igår tog jag och elli en tur till löga och solade och picknickade - väldigt mysigt  efter det drog jag till Henke och chillade lite ,sen gled vi ner till hamnen och drack lite läsk och efter det körde vi ett skit tufft benpass på friskis;)

Idag har jag varit ute och joggat i ca 35 min och nu sitter jag på jobbet där jag ska tillbringa hela kvällen - 11.00 - 20.30 jobbar jag !
Lite drygt men det är pengar , som mamma sa...

Efter jobbet ska jag hem till mama , tat lugnt och sen sova ganska tidigt då jag har tvätttid hos henke klockan sju imorgon!
Efter jag tvättat blir det vila, stan och sen dansa på friskis och lite gym på de...

Är fan helt seg i huvudet, ska nog göra mig lite kaffe börjar inte förens om en kvart ju!


Vi höööörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: