Sophie

- Mer än du förtjänar!

Nej jag är inte gravid

Kategori: TRÄNING

Man skulle nästan kunna tro att jag är det , då magen stor ut som FAN idag.Men såhär är det:

fredag:sprit + lite chips
lördags:kebabtallrik + barnpizza + lite chips
söndag: mcdonalds.
ALDRIG någonsin har jag ätit såhär dåligt en hel HELG!
usch och blä så jag mår idag, från 4 magrutor, till EN ENDA!

Idag har jag 400kcal kvar att käka och det får väl gå till någon frukt och lite kvarg efter träningen idag.
Fan va jag ska kriga på gymmet idag.
Måste förbränna så jävla mycket.
Henki , promenad ikväll? pliz?
och imorgon på morgonen innan jobbet?
Fan nu måste jag skärpa mig, har lovat mig en dag där jag får ha en high kcal day, INTE TRE!

uuuuhhhh,
hårdträning den här veckan som kommer + hårddeffning!
NU JÄVLAR, 2,5 kg ska bort!...

fan va varmt de är på jobbet ( lär ju redan ha svettats bort 0,5 kg)..
ne nu ska jag jobba.
BYEBYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: