Sophie

- Mer än du förtjänar!

min helg har varit bra!

Kategori: KUL

I fredags firade vi Linns student i hökåsen och så tog jag det lugnt med damerna hemma hos sofie sen på kvälla blev de glo lite band i vasaparken.
Igår gick jag och sofie all in ( iaf så ville vi göra det ) ..
Men det gick sådär:P

När vi hade förfestat ett tag hos sara så bestämde vi oss för att dra till bill&bob istället och sitta där,
det var nice , men man skulle varit rik just då - shotrace hade varit nice, ahah!!

Kvällen slutade med att jag hämtade upp min fulla henke och sen drog vi till subway och köpte mat- drog en taxi hem till han och käkade där, sen däckade han ganska fint och jag låg och chillade lite , så man skulle hinna nykta till och bara kunna vakna gött på morgonen -vilket jag också gjorde!
Idag har jag ätit lövbit med pommes + bea - fettfettfett!! Men så gott de var.

Sitter hos henke just nu och väntar på att han ska komma hem ifrån replokalen :) sen blir det film och mys.
Imorgon jobbar jag 12- 20:30 och på tis 8-17 och onsdag 7-15 så de är en ganska skön vecka! Hinner träna på tis och onsdag kväll..
Imorgon får det bli jogging och lite egna övningar inomhus- kanske ute om det är fint väder,, plizzz jag vill ha
fint väder!
och så vill jag ha godis och så vill jag ha en miljon=)

Ne , jag säger tack och adjö för idag.
så hörs vi någon annan dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: