Sophie

- Mer än du förtjänar!

Eclipse

Kategori: KUL

FYFAN VA BRA DEN VA!
Mycket bättre än 2an , men lika bra som första då, eller var den bättre? nästan fan!

Känner mig som bella swan och önskar att jag hade min edward här.
Men nej , han är hemma hos sig, o ska han stå ut hela helgen med mig borta i ställdalen så ska han nog få en natt ledigt iaf!

Min dag då:

Började med ett stentufft benpass på gymmet med henke och sedan slängde jag i mig lite kyckling och tog
en snabbdusch, 40 min senare befann jag mig på jobbet där dom behövde hjälp av ett PROFFS.
Jobbade 12-19:30 och sedan drog jag direkt ner på stan för att möta brudarna för lite käk på spicy och efter
det shoppade vi gottigt till bion och sedan drog vi till bion!

Nu sitter jag hemma hos mamma och ska snart sova , är helt slut efter den här tuffa dagen -
Gym-jobb-bio
JAAA det är jobbigt att sitta stilla i en biosalong.

Ursäkta mitt konstiga humör idag mina vänner ,mja..

Får se vad morgondagen erbjuder, mer jobb?
chillkväll?
danspass?

Iaf så blir det åka iväg och bada runt lunchtid med henke och några - hoppas bara vädret är NICE!!

puss godnatt säger jag:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: