Sophie

- Mer än du förtjänar!

Det snurrar i min skalle ....

Kategori: ALLT

Den låten är grym.
Någon annat osm är grymt är att daniel sa ja till viktoria...

Står just nu på jobbet och väntar på att få sluta - sen blire stressa hem till henke och fixa sig och
efter det ska jag hem till mamma och leta efter mitt pass, hittar jag det inte är det hos pappa och då hinner jag
ej hämta de, och då blire en tidig hemgång för mig då dom andra ska ut på krogen efter all mat Bellman.
men vi får se hur det slutar som sagt.
Nu ska jag fråga Therese om hon vill räkna kassan med mig , så jag kan vara klar till 17.00 exakt för då kommer
världens bästa Ellinor till jobbet och lämnar min locktång - ska ha lockigt idag ;)
Tack Ellinor för att du kunde lägga ut åt mig för midsommar också, kul vi ska ha det!!

Justja!!!
Tack alla brudar för igår när vi var hos kristina för att ta farväl av josse som ska bort i ett år!
MEN , vi kommer och hälsar på dig nästa sommar - WIIE!!

Hoppas ni andra får en trevlig dag/KVÄLL.
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: