Sophie

- Mer än du förtjänar!

BRÄND

Kategori: KUL

Blev ca 2h powernap och 1h och 15mins solning, SKÖNT!!!

Då ska ni få höra om min midsommar: DEN VAR FETING BRA, vi fick godmat, mitt och ellis lag kom tvåa på 5-kampen och det var grymt trevligt folk där=)
här har ni sköna gänget:


Eftersom jag inte kunde fira midsommar med henke så firade vi på lördagen istället,
vi gjorde egen kinamat och hade det jätte mysigt hemma hos han ,och sedan drog vi ut till
gropen och tog oss ett dopp och satt där och myste lite.
Föresten hörni, henke kan kasta macka typ 100 meter .... coolt va?
På söndagen (igår alltså) stekte jag elli och sara på löga(fan va jag brände mig), efter ett tag kom också anna och emelie, och dom snälla varelserna skjutsade sedan mig till gymmet där jag görde rygg/biceps - de känns i biceps idag vill jag lova!
Idag har jag och elli varit på björnön med hennes vovvar och gått en promenad , jag och azzra badade också lite och det var jätte varmt i vattnet!
Efter det drog jag hem till henke och har powernapat och solat som sagt.
Snart ska jag äta min pasta som blev kvar från lunchen idag , men först städa lite , så henke blir glad när han
kommer hem från sin djurpark(kolmården)..

Pussokram

Ps. Sara !!! jag har en bild jag tror du vill se...

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    Sv: jaaa kanske det! Kan ju se då.. jag jobbar ju å vill inte va uppe så sent men vi kan ju börja i god tid haha

    2010-06-28 | 19:01:17
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/
  • Michaela säger:

    vad gör han på djurparken :) ?

    2010-06-29 | 00:36:42
  • sophie säger:

    han var där med några kompisar o kollade djuren oså=D haha

    2010-06-29 | 09:32:42
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/
  • michaela säger:

    jaha trodde han typ jobbade där eller något.

    2010-06-30 | 16:50:36

Kommentera inlägget här: