Sophie

- Mer än du förtjänar!

55 17 2 47

Kategori: KLÄDER&SKOR

Just NU är det 55 dagar, 17 timmar, 2 minuter och 47 sekunder tills jag fyller år..

Det jag önskar mig då är:
Converse skor
körlektioner,halkbana mm..
Nya träningskläder, riktiga springskor (ska ju springa tjejmilen)
Fett & muskelmätning
Mp3(liten som man kan jogga med)
Extern hårddisk på 160 GB (netonnet art.nr ; 128353)
Hoppa bungyjump/klättra på hotellväggen här i västerås !
Proteinpulver mm..
Chips
Laptop(om jag inte hunnit köpa en till mig själv)
Resepengar
presentkort
Massa massa blommor=D!
Koss PORTA PRO hörlurar - Black

Det är de jag kommer på just nu, men de kommer väl flera grejer=D

här har ni:
http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2010&m=aug&d=9&h=12&mi=0&t=Min-t55f-6f55delsedag&yn=Sophie&c=gr&mc=3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: