Sophie

- Mer än du förtjänar!

Service

Kategori: KUL

Jobbar just nu och oj va mycket det har varit.
Har stått i service och förtusan va dom är duktiga dom som redan jobbar där, allt går så snabbt - okej då , dom har jobbat där sen i november och jag sen ...., ingen dag alls nästan. Men ändå , man vill kunna det lika bra som dom också!
Men snart så fixar jag det!

Slutar om en och en halvtimma och då blire det raka vägen till gymmet för ett benpass på gymmet - ETT TUNGT BENPASS minsann=) !

Efter det vet jag ej vad som ska hända, om jag ska hem till min mamma ,
hem till henke eller sova ute...?

Nu vill jag bara dra iväg och träna och sen käka något gott!!
Fan va jag längtar till lönen, direkt när den kommer ska jag shoppa gott vin ett par nya skor(mina andra stinker dött djur då jag använt dom på jobbet) och göra syntest till körkortet,
"FAN SOPHAN KOM IGEN NU , DU MÅSTE TA DET DÄRA FÖRBANNADE KÖRKORTET , HENKE HATAR ATT ALLTID BEHÖVA KÖRA"
Ah nu är det fan dags!

Nu ska jag fortsätta jobba lite (inget att göra så jag kollar in alla bloggar jag läser dagligen)

hörsrå!!
Pussopuss=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: