Sophie

- Mer än du förtjänar!

Netonnet

Kategori: KUL

Helloo!!
Snart drar jag iväg till jobbet för att jobba stängning, men innan dess tänkte jag slänga iväg ett inlägg:)
Nu har jag jobbat 4dagar i streck och jag känner att det går as bra på jobbet, jag ska få lära mig service snart också och det ska bli så jävla kul, när jag sen lärt mig de , kommer jag vara den enda som kan allt -
eller ja iaf den enda extra som kan hoppa in för ALLA där - det känns ganska grymt!

idag jobbar jag 11-20:30  , lite drygt men det går an - det är ju pengar!
Efter det vette jag faan vad som händer, men något kul skulle jag vilja göra, jag är ju ändå ledig imorgon;)
Imorgon är jag ledig och sen är det massa jobb som gäller-lovely!

Det enda dåliga med att jobba så mycket är att jag inte hinner träna så mycket - man orkar fan inte träna
efter 8h på jobbet när man stått och gått hela dagen i nästan 40 grader!

Men , jag har faktiskt hållt igång ganska bra ändå, även om jag inte orkar ta mig till gymmet när man slutar sent osv- då blire promenixar eller joggingturer - DET ÄR IAF NÅGOT !

Neni, nu ska jag ta och fixa mitt hår och sen cykla iväg till jobbet!
Idag blir det kyckling till lunch - LÄNGTAR REDAN!
hihi.
vi hörs:)
ps. idag är jag riktigt snygg(= jag känner mig stilig)  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: