Sophie

- Mer än du förtjänar!

MIN LEDIGA DAG!

Kategori: KUL

Känns så förbannat skönt att vara ledig idag :)
Vaknade vid halv elva sen har jag legat och snoozat och dragit mig i en halv timma - vilket är så jävla skönt.

Snart ska jag göra lite god frukost - en riktig "jag är ledig frukost" och sen har jag ingen aning om vad som händer!!
Ikväll blir det iallafall två timmars träning, gym, gym och någon konditionsträning=)
wiiie! längtar!

men som sagt.
ÄR DET NÅGON SOM VILL HITTA PÅ NÅGOT INNAN MIN TRÄNING IKVÄLL?
så hör gärna av er.

Hela helgen blir det jobb och sen veckan efter lika så.
men veckan efter de , vecka 30!!!
Då drar jag och henrik till göteborg till hans bror och hälsar på han och hans familj, vilket ska bli jätte kul.
OOOOOH LISEBERG HERE WE COME!!!!!!!!!!!!!:D( det här året ska jag tammeskjutsingen åka sånt jag inte brukar åka för henkes skull - dock inte någon bergodalbana - då dör jag)


vill ha:                                       men det får bli:
ist....


Nu blir det : !


hejsvejs!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • ida säger:

    Tack :-D ja, man är verkligen fylld av kärlek och lycka nu till max

    2010-07-15 | 17:25:59
    Bloggadress: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: