Sophie

- Mer än du förtjänar!

Kryssning!

Kategori: KUL



wiiie!!
Jag och sara 11-13 juli=)
det enda som suger är att mitt pass är gammalt och jag har inget id-kort, så jag kanske blir kvar i
tallin lite längre. haah.
Och så suger det ganska hårt att det tar fem jävla dar för att få ett pass så om jag fixar de på mån
kommer det på måndagen efter, och idag är det STÄNGT.
svin alltså.
Får se till att ha nå personbevis och annat grejs med mig iaf....
____________________________________________________________________________

Idag hoppas jag få sitta i solen , bada lite och efter de kanske dra en sväng på cityfestivalen för att köpa
lite chips och remmar innan jag och min min min henke drar till hans stuga i ställdalen.
Nu måste jag fixa nå frukost.

Almighty Lions var nice igår, tack sofie och vallis=).
Tack också susann för att du bjussa på världens godaste cider:Xide Mango Hibiscus!!
!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: