Sophie

- Mer än du förtjänar!

JOBBA,JOBBA!

Kategori: LOVE ♥

Känner mig så ensam.
Som om jag bara jobbar och tränar.
Som om mina kompisar inte vill vara med mig.
Jag är så trött hela tiden.
Jag orkar bara det jag måste.

I helgen måste jag göra något kul.
Känns som om det var längesen, och jag saknar mina vänner lite sisådär - ganska mkt ja!
Nu vill jag bara vara ledig en vecka så jag hinner komma igen, men det blir inget ledigt på ett tag ska ni veta.
Har jobbat mån,ons,fre,sönd , mån-ons, och kommer jobba fre,lör,sön,mån,tis,ons,tors,fre ledig LÖRDAG, söndag.
sen är jag ledig tre dagar då jag och henki ska till gbg och efter det jobbar jag igen.
Alltså visst det är pengar, men lite mer ledigt vill man ha, då alla andra är lediga ganska mkt.

jaja,
nu får det bli lite gladare miner här på jobbet 9:30-19 och sen efter det får vi se vad som händer,
hem och sova eller träffa damerna,
hmm träffa damerna.:) !

Imorgon & på söndag är det jobb och då har jag inget planerat - umgås lite med henke och träna är iaf en självklarhet.Sen kanske träffa Andreas på sön:) kanske kan noi joina oss då också;D kuul!
Från och med nu måste jag jogga 3-4ggr i veckan minst 30 min, igår joggade jag 37min och det var så varmt !!

Ska jag klara tjejmilen under en timma så ska jag tammefan komma igång på riktigt NU!
Sen får vi också se om jag ska vara med på hallstahammars triathlon:)- spännande!

o juste!!!
Jag ska få lära mig kundservice på netonnet = jag kommer kunna kassa, på golvet & service - allt på netonnet!
coolt va=)?.
hoppas jag får mer tider nu framöver också..
Nu ska jag dricka lite vatten, har lite huvudvärk...

Pussopuss

Kommentarer

  • Petra säger:

    Lyssna på kroppen bara. det va sådär det började för mig och sen vipps så var jag utbränd. Men gud så avis jag blir :) hihi

    2010-07-16 | 14:02:32
    Bloggadress: http://petrooows.blogg.se/
  • Sara Cederborg säger:

    först säger du att du jobbar så mycket och att du vill ha ledigt.. sen längst ner skriver du att du hoppas på att få mer tider hahahaha hur gåre ihop? ;) haha ska du inte med och gö nått ikväll då?

    2010-07-17 | 12:36:11
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/
  • Ellii säger:

    du kunde ju varit med oss igår?

    2010-07-17 | 13:47:30
  • Ellii säger:

    nästa fredag jobbar jag kväll så har inte planerat något, lördagen är också ganska så öppen!

    2010-07-17 | 16:58:28

Kommentera inlägget här: