Sophie

- Mer än du förtjänar!

jag vill bara

Kategori: ALLT

  • sluta jobbet nu för dagen
  • äta god mat
  • pussa på henke
  • festa med mina brudar
  • shoppa en massa nya kläder så jag kan festa rätt
  • träffa alla mina vänner oftare
  • fylla 20 så jag kan gå in på systemet och titta vad som finns!
  • resa utomlands
  • hoppa fallskärm
  • få heltidsjobb
  • skaffa lägenhet

ah, vafan alltså!
Slutar för dagen gör jag om en timma sen efter det ska jag möta upp noi och andreas :) och
på fredag är det löning och då ska jag shoppa och festa (om jag hittar någon som vill festa) fast
med mina härliga bruds så borde det bli någon sorts fest iaf!
Sen så fyller jag 20 om 22 dagar ( henke har du hittat någon present än eller????? )
Mer jobbtider kommer jag säkerligen få då jag kommer kunna rycka in för dom flesta här på netonnet!

En sak måste jag bara säga till mina vänner; jag vet att jag är tråkig nu som inte umgås med er - ni tänker säkerligen " vi dör ju inte om du inte är med" men jag vill faktiskt umgås med er och jag hoppas ni saknar mig lite grann iaf;)
Vad säger ni om röj på fredag? jag kan bjussa er på nå plockisar - nå göttigt ni vet;)
Måste få bjuda till lite nu.

aja , nu ska jag jobba i 45 min till , vi hörs!!

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    du har lätt tid sophie, det gäller bara att prioritera =)



    Jag kanske ska iväg till strängnäs på fredag å vam med klasskompisar (vi bestämde de innan lovet så det kan nog blivit inställt). elli jobbar kväll på fredag iaf men om jag ej ska bort är ja på att fesata!

    2010-07-18 | 18:11:40

Kommentera inlägget här: