Sophie

- Mer än du förtjänar!

Göteborg

Kategori: KUL

Sådärja . Nu har jag städat klart:)

Förra helgen jobbade jag och sen på söndag kväll tog jag och henke bilen till göteborg och härryda.
Väl där(00:00) mötte vi upp hans bror micke och hans härliga tjej annelie, vi snackade lite med dom och bestämde att vi dagen efter skulle dra oss till Liseberg.

När vi sedan sovit riktigt grymt gick vi upp och fick lite frukost , efter det så tog vi det lite lugnt och drog sedan in till stan för att käka på jensens bofhus, väl på jensens fick vi jätte god mat och jätte god efterrätt!
TACK!!!!

När vi sedan var mätta och belåtna drog vi till Liseberg där vi drack lite öl och åkte lite karusell:)
Jag åkte en riktig bergochdalbana för första gången - hejja mig!

Kvällen fortsatte med lite bussfärd och lite mera öl.

Nästa dag hjälpte vi dom bära lite tegel och fixa lite smågrejer!:)
Efter ett par timmar efter de drog jag och henke in till stan för att kolla om det fanns några reafynd - och det fanns det , jag hittade trosor ,shorts och en tröja jag har på mig nu=)

Efter en liten runda käkade vi på en resturang och sedan fortsatte vi runt ett tag.

Senare på kvällen spelade vi spel , grillade och kikade på kräftorna i vattnet ;).

Efter ett par härliga dagar hos familen eriksson/johansson drog vi oss hem mot västerås för att chilla lite:)


Kolla vilken utsikt dom har!!


Igår när vi kom hem tog vi det lite lugnt och sen drog jag till sara för att grilla med henne , sofie och emma=)
Jag grillade kött och sara bjöd på pommes och sånt därt gottigt=)

Idag har jag fixat pass(ÄNTLIGEN) med mamma , gått en sväng på stan och följt med damerna när dom
käkade på spicy!

Efter stan så städade jag lite och snart ska jag väl diska...

Imorgon jobbar jag 11-20:30 sen blir det hem till emmas(och chrilles) nya lya för att röjja all night long !



Hade det inte regnat hade jag gått på en promenix nu ju!!!

Men tur att Henke fick med mig på en promenad och ett stenhårt pass på gymmet imorse!
Det lär väl duga.

Kvällens planer:
käka kvarg
diska
duscha
vänta på henke
pussa på henke
sova =)

Snart spelar the sounds på någon härlig scen i karlskoga på festivalen putte i parken, jag hade velat varit där!!!

höööörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: