Sophie

- Mer än du förtjänar!

GAAAAAAAAAAAAAAH

Kategori: KUL

Jag dränker mig snart i mitt eget svett, jag orkar inte mer!
Det är så varmt här inne på jobbet - 35 grader är det just nu , och inte fläktar det heller, eller jo
litegranna, men de är inte mycket.
Allt bara snurrrar och jag orkar inte vara trevlig mot kunderna(inte så som jag brukar iaf).
Jag är så trött!!!

Snälla någon, skänk ett gäng som kan fixa acn åt oss här inne..

och vet ni vad, i 2h till ska jag stå här och svettas sönder och jag har ingen att bytas av med för jag är ensam idag dom sista timmarna...
Vill bara lägga mig ner på golvet och dö, eller typ bada lite.
Ah ikväll ska jag fan bada med henke , och det ska bli så skönt!
Fan va jag längtar!

Hade vi inte varit tvugna att ha netonnet kläder på oss så hade jag stått i trosor och bh,ah jag hade fan det!!
Nu ska jag fortsätta lida lite..

det här blev ett negativt inlägg men det skiter jag i:)
Ikväll kommer jag vara mycket gladare, så jag kan skriva ett då med!!!

Vilodag från träningen idag!=)sköönt!
Pussopuss

Kommentarer

  • Ann-Sofie säger:

    Hej, hoppas du slutar snart och får gå och ta ett dopp! Helt otroligt väder, vi har badat på lögarängen hela dagen har tom blivit lite brun på magen!

    Tack för musiktipset...har lagt den på min spellista!

    Hälsningar

    Ann-Sofie

    P.S Ska du vara med på triathlon i Hallsta?

    2010-07-11 | 19:41:01
  • sophie säger:

    svar:

    hej!:)

    Ah fick bli ett kallt bad i badkaret , jätte skönt var det!

    Vill också vara med och bada,sola och bli brun!!avis

    Jobbar idag med och det är lika varmt, men man får ta det lugnt så man inte blir för trött!

    Ja , visst var den bra:)? mysig sommarlåt!

    Jag vill vara med och tävla i hallsta, men jag vet inte om jag kommer klara simma , är så dålig på det och man vill ju inte komma sist av alla:P

    men jag tror iallafall att jag är ledig den dagen, så ska fundera lite på det!

    ha det bäst!Hälsa alla från mig!

    2010-07-12 | 14:21:01
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: