Sophie

- Mer än du förtjänar!

systembolaget

Kategori: TRÄNING

Tjenare bloggen:)
Idag har jag gått en morgonpromenad med världens bästa henki och jag har även hunnit gymmat en timma och joggat i 25min , fyfan så skönt det är att äntligen ha kommit igång lite till tjejmilen som är snart!.

Igår var vi ute och joggade och det var riktigt skönt:)
Efter att vi joggat så gjorde vi oss iordning för att dra mot sthlm och cosmonova/naturhistoriska.
3h senare när vi äntligen hittat dit så gick vi runt på naturhistoriska och gjorde massa roliga tester, käkade på restaurangen , fikade lite och tittade sedan på en 3d film! Fan va coolt det är ASSSÅÅÅÅ!

Runt sju drog vi hem och då lagade vi jätte god mat och bara myste:)



Idag ska vi till sala för att chilla med lite god dricka och sedan gå ut till något som heter hotellet!
Får väl se om det är något drag där;)
Jag är iallafall riktigt sugen på massa dans:)

Idag handlade jag för första gången på systembolaget;) den ni!!!
kvinnan i kassan: - man får väl säga grattis i efterskott då=D
hihi


Nu ska jag fixa mig lite, diska och vänta på henkii som är och gymmar - IGEN!!!!!


Ostkaka skulle vara gött!!!!


JUSTJA!!!
jag kom in på mdh och ska läsa en kurs:)
spännande va=)?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: