Sophie

- Mer än du förtjänar!

Stockholm

Kategori: KUL

Nu är jag här igen , efter ett par dagar i sthlm och ett par timmar på gymmet.
Sist jag skrev var det torsdag va?
Och då gjorde jag inte mycket förutom att träna ..
Fredagen jobbade jag och sedan drog jag mig tilll vallis för att gratta henne och sen snabbt hem och packade
osv.
Föööör på lördagen kl 7 var det dags att dra sig mot Stockholm för att gå på en danspasskurs med friskis och svettis.
Det var jag och Calle från västerås som tog sällskap dit och väl där i sthlm träffade vi på massa annat friskis folk från hela sverige , även från norge och finland!
Hela lördagen dansade vi och pratade dans och åt gott, sen på kvällen drog jag och calle ut med 2 tjejer från örebro för att göra stan( hade vi iaf tänkt )
Men det blev bara någon cider på bishops och sen lite chips på det..
För vid halv åtta nästa dag skulle vi vara nere och käka frukostbuffe.

Efter den goda frukostbuffen drog vi oss mot friskis och där dansade vi ett par timmar igen , käkade lite lunch och
dansade yttligare ett par timmar.
Efter all dansande fick vi sitta o fråga frågor och ha oss.

När allt var slut tog jag en härlig dusch och sedan tog jag och calle bilen hem mot västerås igen!
Väl hemma runt klockan fem så hjälpte jag henke att tvätta lite sen tog vi det bara lugnt!

Igår var jag ledig från jobbet och passade då på att träna satan !!!
4 pass blev det.
gym + kondition runt lunchtid och sedan gym + kondition runt sex tiden!
MMM HÄRLIGT !!!
Efter gymmet(2:a gången) chillade jag och henke lite och så kollade vi på filmen I love you Philip Morris , en verkligehtsbaserad film(tror jag?) som var mycket bra.


Somnade i god tid efter filmen och sen under hela natten har jag drömmt en massa och slagit på henke - JAG BER OM URSÄKT!:/

Idag tisdag gick jag upp halv sju för att fixa mig och trycka i mig frukost - fasiken va det är jobbigt att käka så tidigt på morgonen , hur hungrig man än är!!
Efter all fix och frukosten tog jag en promenix till jobbet där jag nu är och kommer vara 8-15 JÄVLA´skön tid alltså!

Efter jobbet drar jag hem och tar det lite lugnt för att sedan umgås med Mikaela:D kul!

På kvällen ska jag mysa sönder med henke för det förtjänar han , han måste veta att jag är en
mjuk och go flickvän!
Kommande veckorna ser ut såhär:
Jobb,fixa allt inför kursen jag ska läsa i eskil, jobb,klippa mig , jobb, plugg, jobb, plugg, fester ( fast jag jobbar varje helg;] )osv osv!



Nu ska jag fixa lite grejer innan vi öppnar, idag står jag i service  FAN VA DET ÄR KUL HÄR:)!
hejhej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: