Sophie

- Mer än du förtjänar!

nya grejer

Kategori: ALLT

är det bästa som finns.

Har idag shoppat en ny HP dator. 11,6tum! Perfekt. Precis likadan som min henke har=).
och köpt ett nytt träningslinne- alltid lika roligt!
I tisdags köpte jag ju kläder o skor!

Det enda jag just nu behöver är : skolväska, ny plånbok och ett par riktiga jeans!!
Men tror jag väntar lite med jeansen:).

nu tänkte jag inte fortsätta skriva massa onödigt, jag tänkte bara säga att servicekursen idag var lärorik och att jag nyss åt en god sallad från vivaldi OCH att biggest loser börjar NU.

JIPPIPP..
HEJ!

Kommentarer

  • Petra säger:

    Jag har också en sån liten HP dator, jätte nöjd med den så där gjorde du ett bra köp ;)

    2010-09-02 | 15:03:05
    Bloggadress: http://petrooows.blogg.se/

Kommentera inlägget här: