Sophie

- Mer än du förtjänar!

I MITT HUVUD JUST NU:

Kategori: KUL

Jobb,jobb,jobb,träning, skolan, danspass, jympapass,ledighet, cykel, jobb, skola , träning!!!

Åh blir tokig!

Det är för mycket just nu!
Som tur är satt jag hela danspasset igår men jympan är fortfarande inte klar.
Drygt sånt där..

Nästa vecka jobbar jag ALLA dagar utom tis!! en enda ledig dag! Fifan alltså, visst det är pengar , men fasiken så jobbigt!
När jag börjar skolan den sista kommer jag sluta 12 i eskilstuna och börja 13.00 på jobbet!
Kommer vara på mdh i västerås 12:54 = 6 min på mig att cykla!
Så det är bäst du fixar cykeln pappi!
Hur ska jag hinna ???Det kan nog gå..

Står just nu på jobbet och tänkte göra mitt juniorpass, bara det att kunderna och kollegorna kanske inte vill höra varje låt 1000 ggr, så får göra klart dom på första försöket eller nått.

Nu ska jag iaf jobba lite,
med passet.

Ikväll ska jag träffa lite söta brudar:) nice!
HEJDÅ!

OCH HÖRNI!
EN bra grej som har hänt nu senaste tiden, fick nästa 5000 tillbaka från skatten , trodde inte jag skulle få ett skit, kanske en hundring. Fan så dålig koll man kan ha!:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: