Sophie

- Mer än du förtjänar!

Grattis till mig som fyller 20år idag!

Kategori: KUL

Födelsedagsfesten i lördags var jätte rolig, eller fest och fest , det blev väl mer som förfest för alla drog vidare sen ,
men det var grymt roligt och jag är skit glad för att det kom så många som ville fira mig(eller ja festa)..
Tack för alla presenter tjejer.;) den bästa fick jag av min bästis sara- en sång som hon o jag skrev när vi gick i sexan=), och bilder på oss:)
TACK!

Innan födelsedagsfesten var jag och henke hos pappa och firade mig där, fick en cykel av pappa och så fick jag presentkort på inter sport - SPRINGSKOR!!!!!!!!!!!Från pappas syster, mamma osv:)
Nu jävlar ska det bli ett par riktiga skor och inte några för 300:-!


Igår söndag vaknade jag och henke trötta som fan , städade lite hos mamma och drog sedan iväg till Lillhärad
där mamma hade fixat så vi kunde vara, för vi skulle bli ganska många.
Väl där fick jag presenter:Vertical run , mp3spelare + kosshörlurar - grymma , sen parfym, pengar,presentkort,blommor ,jätte fina handmålade glas , mm.

Efter lite firande och massa ätande av smörgåstårta så drog jag och henke till willys för att köpa kvällsmat -
hamburgare fick det bli och potatis i ugn, SÅ JÄVLA GÖTT!!!!
nu idag på min födelsedag ska jag bara tat lugnt:)

och imorgon ska jag och henke till sthlm.:)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: