Sophie

- Mer än du förtjänar!

BLONDINBELLA

Kategori: ALLT

V34
Mån- jobb&gym
Tis - ledig: skicka in massa papper , klippa mig, & shoppa!
Ons - jobb & gymma med Petra:)
Tors - jobb(service kurs) och gym!
Fre- gym & jobba stängning...
Lör - joggin & jobb
Sön - Jobb & gym

V35
Mån - LEDIG , massa träning
Tis - Första skoldagen - NERVÖS!,,,
Ons - Andra skoldagen , sen stressa sönder från eskil till jobbet för att jobba stängning..
Tors- Ledig , andas lite och sen träna
Fre - Skolan , sen stressa sönder igen till jobbet för stängning..
Lör - jobba & till sofie i eskilstuna o fira henne(hoppas jag kan fixa skjuts)
Sön - ledig - springa tjejmilen =D!!!!!

V36
Mån - jobb & träning(om jag inte har för mycket träningsvärk dvs..)
Tis  - skola & gym
Ons - Skola sen stressa till jobbet för stänging
Tors - Gymma & jobba stängning
Fre - skola & jobb
Lör -  Friskisfest!!!
Sön - Jobba - zzz

V37
Mån - Gym
Tis - Skola + gym
Ons - Skola...
Tors -GYM
Fre - Skola & gym
Lör - min första lediga hela helg och ska fanimej festa - det blir till att fira min faster + hennes man då=)
Sön - bakis

V38
Mån - Gym
Tis - Skola + gym
Ons - Skola + gym
Tors - Gym
Fre - Skola + gym
Lör - fest? gym?
Sön - sova eller gymma

V39
Mån - gym
Tis - Skola & gym
Ons - Skola & gym
Tors - chilla
Fre - chilla
Lör - fest
Sön - ...

Så ser det ut till sista september.
Vilken månad jag har framför mig va?
Ja jag vet , ni kanske inte är så intresserad av vad jag ska göra , men det här är för min egen skull lite granna.

Hahh, jag känner mig som blondinbella då jag har nästan varje dag planerad.



Nu ska jag kolla på fångarnar på fortet !

Imorgon är jag ledig som sagt och då blir det att klippa håret och shoppa lite kanske;) !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: