Sophie

- Mer än du förtjänar!

POLISEN!!!!!!

Kategori: TRÄNING

Även om vi inte drog ut på krogen igår hade jag det rätt nice med brudarna:)
men det bästa var nog när jag sket i deffningen och åt massa mcdonalds. Aldrig någonsin har jag mått så bra!
Och idag känns det inte ens i kroppen och jag har inte gått upp något i vätska nästan!
Så de är lugnt!!

Bara att jag ska köra stenhårt idag!

Sitter just nu ensam hos henke då han fortfarande är i sala:O ..
Men han kommer hem om någon timma och då ska jag fixa så att det finns mat att käka på dirren!
Sen senare idag blire träning, kanske gym (är det öppet ikväll?) annars blire BARA en joggingrunda.
En joggingrunda med henke är som att kuta när polisen jagar en i 40 min typ!!
Och dom får aldrig tag på mig =)

TUR att man inte drack så värst mkt igår iaf. känner mig ganska pigg:)

Ne nu ska jag fortsätta kolla på reprisen av körslaget, jag tycker faktiskt det är bra även om jag inte kom med!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: