Sophie

- Mer än du förtjänar!

mmmm cigg!!!

Kategori: TRÄNING

Inte direkt sugen på cigg INTE..(aldrig rökt)
hela jävla terassen är en cigg, och mot halv ett mådde jag illa så då skulle jag dra därifrån och då hängde michaela på också , och som tur var fick jag skjuts med hennes karl jesper=)!

Jeppe skjutsade mig till henke och sen somnade jag väldigt skönt ..

Imorse vaknade jag av myshenke och nu har jag promenerat hem och ska käka lite..
Stackars henke ska plugga en stund och sen ska vi dra och gymma!


Ikväll blir det mys med lite damer tror jag minsann!!

Tack alla snyggingar för igår! Förfesten var as härlig, synd bara att man splittrades på pluto!

hörs



uppdt:
sötaste:
http://www.tv4play.se/noje_och_humor/talang?videoId=1.1597787&selId=1.924510&currPage=1

Kommentarer


Kommentera inlägget här: