Sophie

- Mer än du förtjänar!

Min vecka

Kategori: TRÄNING

Måste lägga upp träningen för den här veckan - dag för dag så att jag har koll på vad jag ska träna:

Måndag:Gym-bröst/Mage och jogging
Tisdag: Jympa och gym- triceps
Onsdag: Jympa och gym- ben
Torsdag: Dans, jympa, gym -axlar/mage
Fredag: gym- rygg/biceps
Lördag:vila
Söndag:ki-box eller gym mage/triceps?+ jogg?
undra om de där är bra??
ah jag testar iallafall!!

Vem ska med då???????????????? sluta lata er...


Annat i veckan:
Måndag: Tv & kanske henke?
Tisdag: Städa Henkes lägenhet
Onsdag:Hem till pappa
Torsdag: Betala räkningar så dom dras på fredagen.
Fredag: En sväng på stan
Lördag: party?
Söndag:------



Känner mig så förbannat fet idag så idag ska jag jogga till gymmet, gymma och jogga hem...
Måste komma igång med cardioträningen alltså...
hatr föresten ordet cardio..

jajaa,, ska mysa med kissen lite..

Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: