Sophie

- Mer än du förtjänar!

MIIKE

Kategori: TRÄNING

GODMORGON!!!
Idag gick jag upp väldigt tidigt för att heta Sophie Åström.
Jag var uppe vid åtta!!!!

varför?
Jo för att Henke kom över igår och han skulle upp tidigt för han har grejer att fixa idag ,
så vi åt frukost ihop ♥ Myyyyyysigt!


Idag skulle jag och Elli har kört ben på rockis men såå blev icke fallet då hon inte kände sig pigg i kroppen,
så jag kör gym efter mitt juniorpass istället!! KRIGA!!

Nu ska jag fixa lite med min dator, pappa har ju lagat den och jag måste fixa alla program jag hade innan osv..

kanske fixar lite på bloggen också , vi får se...

hörs sen gör vi garanterat!!

Miike Snow – Animal 

(ELLER HÖRNI KOLLA HÄR:
http://www.boxexperience.com/sv/artiklar/rib-sightseeing-for-tva.html
den 16maj ska jag och min vän Andreas åka ribbåt:)

yeeah)

Kommentarer

  • sophie säger:

    försökerändra på texten ibörjan .men blogg.se är segt=)

    2010-04-14 | 10:11:47
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: