Sophie

- Mer än du förtjänar!

Marie Picasso

Kategori: TRÄNING

Fasiken va bra det låter när man sjunger i duschen:)
Hade lätt gått vidare i körslaget om Marie Picasso hade hört mig nyss:P..



Idag vaknade jag upp hos Henke, åt lite frukost och sedan hämtade ELLI upp mig, vi drog då till brödet och fiskarna och kikade runt där , hon hittade en väska och jag hittade ingenting;O.
Efter den lilla titten så drog vi och gymmade på friskis och svettis, jag körde bröst mage och det gick svinbra!
Kommer ha världens träningsvärk imorgon känner jag!
Det har jag redan nu men i ryggen - jag och henke körde marklyft igår och det var TUNGT!!

Jajaa , snart ska jag dra hem till min mamma och bara tat lugnt, kanske blir det en promenix lite senare idag, vi får se!
Längtar tills i helgen då vi ska fira Mika3lan och så kanske jag ska till Henkes kompis björn som också fyller år!
KUL.

vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: