Sophie

- Mer än du förtjänar!

Löpbandet !

Kategori: TRÄNING

Träffade henke för två timmar sen , men saknar han redan .... Han har det inte lätt den mannen alltså;)


Nyss handlat lite åt morsan , snart drar jag mig ner på stan med Vallis och kikar runt på lite studentgrejer till henne , och sen blir det friskis som sagt! Och kanske blir det att jag springer lite, men isåntfall....
PÅ löpbandet.=)

Nu ska jag slänga i mig nån lätt lunch så jag klarar mig på stan ett par timmar och orkar dansa o springa osv..

Tänkte bara säga att jag idag vaknade på fel sida , men nu när jag ska träffa vallis blev det bra, så kul att träffa folk man saknat..

Kanske unnar jag mig en KULA KULGLASS på stan också!!

ne nu ska jag bajsa.
Pussokram

Kommentarer

  • ida säger:

    Okej, skönt det iallafall!

    Haha eller hur, ska bli intressant och se hur sommaren kommer vara. Är själv född i juni så jag har alltid velat ha ett sommarbarn och det får jag också! :D haha planerna går som tänkt, nu måste bara nästa barn vara en tjej också ^^

    2010-04-15 | 14:53:31
    Bloggadress: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: