Sophie

- Mer än du förtjänar!

LIDL KVARG

Kategori: TRÄNING

Fysatan va skönt det var med promenixen idag till öb och lidl, gick dock världens omväg men det gör inget, man dör ju inte direkt av en 2hs promme..
På öb köpte jag två slingfärgburkar för 80:- bra pris bra pris..
Men jag köpte även något riktigt dåligt - CHOKLAD...
och gissa vilken?jo den här :

och oj så god den va , 10/10 . mums , den ska jag käka på fredag också!

På Lidl köpte jag 5burkar 500gs lättkvarg och sedan gick jag hem igen - dock inte omvägen...

När jag kom hem gjorde jag mig lite mat och sedan tittade jag på tv och sen somnade jag ett par timmar i soffan...
Vid sju drog jag och Henke iväg till gymmet för att köra triceps och mage, blev även lite biceps för min del.
NIIICE pass, fan va stark man bliiir.
Nu när jag kom hem tänkte jag att jag skulle slinga håret , men jag orkar ej...
Någon som kanske kan tänka sig att hjälpa?? haha
såå jävla tråkigt..

Har tittat lite på tivi och snart blire lite mer och sen försöka sova.
MEN FÖRST..
Ringa min henke:).

vi hörs imorgon!

NATTIII


JUSTJA: Det var typ 800grader idag så jag kunde gå med linne på promenixen ett tag!!!!! SKÖÖNT=D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: