Sophie

- Mer än du förtjänar!

http://www.traningsdagboken.org/

Kategori: TRÄNING

En uuuurbra sida!
Där sitter jag och fyller i alla mina pass jag går på osv:D
gryyymt kul!

Helgen har varit bra och jag har tagit det ganska lugnt:)
Igår körde jag morgonpromenad + gym + kvällspromenad med henke , fan va bra det känns i kroppen då alltså!

Idag skulle jag också gått på en morgonpromenad men har knappt sovit något i natt så henke fick gå själv..

Men jag ska träna annat idag,
tänkte dra lite gym och sen ett medelpass (annas pass) - grymt bra!

nu kommer henke, så jag ska pussas med han...
kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tänk att inte träna allt för mycket, för då ger det bara motsatt effekt.vilodagarna är dom viktigaste.(återhämtningen)

    2010-04-06 | 11:46:51
  • Anonym säger:

    svar:

    två pass per dag är väl inte för mycket?

    Jag vilade 1,5 dag förra veckan , och det ska nog räcka:)

    sophie

    2010-04-06 | 14:49:21

Kommentera inlägget här: