Sophie

- Mer än du förtjänar!

Hallå där!

Kategori: TRÄNING

Hoppas ni alla träningsfreak där ute mår skit bra ,och alla ni andra  lata också då....

Jag mår iallafall ganska bra, bara lite trött:P

Idag skulle jag ha gått upp med henkepenke och gått en promenix runt 8:00 , men inte fan kom jag upp,
faan måste komma upp nu och börja med promenaderna på riktigt, henke du får dra upp mig ur sängen nästan gång!

Jaja efter en timma när han var tillbaka så gick jag iaf upp och käkade lite frukost, direkt efter att jag fixat mig oså , så gled vi mot OK Q8 för att fixa hans bil innan den skulle besiktas .
Besiktningen gick bra för han och de var ju en jävla tur för mig ... Henke är inte sååå rolig när han är lite förbannad! Men vem fan är det?

Efter besiktningen åkte vi till henke , käkade lite och sen vilade vi en timma..

Jag cyklade sedan hem och åt lite mellanmål och drog mot friskis,
där skulle det dansas och det gick grymt bra:)
Efter danspasse drog jag in på gymmet och körde rygg/biceps, och jag blir tammefan bara starkare och starkare!
och så går deffandet ganska bra då jag fortfarande losar i vikt(hoppas på att de är fett..., muskler vill man ju inte direkt tappa)

Nu sitter jag hemma hos pappa och kollar på sveriges värsta bilförare(JÄVLA NÖTTER) och ikväll ska jag bara tat lugnt.

Imorgon ska jag sova ut till typ 9-9:30 och sen ska jag ut och jogga, sen hoppas jag att kimpa vill köra ett gympass eller kanske att världens starkaste henke vill ;)?
haha iaf så ska jag gymma efter joggingrundan.
Där på kvällen blire tare lugnt med henke för jag jobbar 10-17 på lördagen...

På lördagn hoppas jag att de blir nå röjj med damerna  för att på söndag börajr jag 12 , och jobbar bara till 17!..


nu ska jag kolla klart sveriges värsta bilförare, vi hörs:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: