Sophie

- Mer än du förtjänar!

=(

Kategori: TRÄNING

undra om jag känner såhär för att jag vet att jag inte ska träna idag , eller om det är för att jag kommer börja jobba mindre. jag vet inte...
SÅ NU JÄVLAR ÄRE BARA ATT SÖKA TUSEN NYA JOBB??
IAF SÅ HAR JAG SOMMARJOBB SÅ DE ÄR JU LUGNT:)

Ikväll blir det utgång med brudsen , har verkligen längtat efter de, måste dansa av mig!!!!
Sen imorgon jobbar jag ju INTE så då blire väl att tat lugnt och återhämta mig snabbt så jag kan pumpa på gymmet och gå en liten promenix i fina vädret(önsketänkande)...

Vill pussa på henke just nu , men de blir lite svårt då han ska till sala ikväll, men de kan ju faktiskt vara lite skönt att sakna varandra också..
eller jaa, jag kommer iallafall sakna han!


Nu ska jag jobba vidare.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: