Sophie

- Mer än du förtjänar!

Box & Knife

Kategori: TRÄNING

Sitter just nu och väntar på att få gå iväg till jobbet, idag gick det jävla snabbt att fixa sig, och snygg blev man också(naa...lite kanske).

Såhär har min morgon sett ut och såhär kommer min dag se ut:

8:00 klockan ringde , jag drog ut och sprang/joggade/powerwalkade i 35 min.
8:40 kvarg till frukost(mums)
8:50 duschen
9:05 fixade mig lite granna.
9:50 nyss borstat tänderna och ska strax fixa mat tilll jobbet=)

jobbar 1100-20:30
sen vid 21:00 åker jag hem till pappa på hammarby och kollar vad som händer där.


Ja jag vet att det är valborg , men inge speciellt händer då jag jobbar ganska sent och jag ska upp tidigt på lördag
för då har jag juniorjympa på friskis och sen efter det blire gym..

Ne nu ska jag firra det sista och sen ta en promenix till jobbet vavavvava- HÖRS!

Det här har jag på mig idag + ett par vita sneakers och mina nya brillor och min jacka från 2001 ;)

http://www.youtube.com/watch?v=3RQfcqU7AkA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: