Sophie

- Mer än du förtjänar!

2:37 får 7/10

Kategori: TRÄNING

Energin som inte fanns hos mig när jag vaknade och innan lunch kom snabbt tillbaka när jag hade ätit en god macka med massa gottigt nyttigt på:)

Efter mackan så glodde jag en film : 2:37 hette den och handlar om sex studenters komplicerade liv som vävs samman med vardagliga situationer. Klockan 2.37 (PM) sker en tragedi som påverkar dom alla..
Och den får 7/10, den var bra det var den , och tragiskt som fan när man fick reda på vem som tagit sitt liv.
Se den om ni inte har något annat för er vettja;)..
Åt sedan lite kvarg till lunch och sen begav jag mig ut på min cykeltur - först till mormor där jag skulle
vattna blommorna.
Cyklade sedan vidare till jobbet, lämnade in mitt papper om tiderna jag har jobbat(inte alls många) och fixade
lite annat skit.
På jobbet träffade jag på chifén och han sa att jag kommer få jobba jätte mycket i sommar(LYCKLIG =D) så med ett leende på läpparna cyklade jag sedan vidare mot friskis.Väl där på friskis så hade jag och Linda ett danspass med TVÅ tjejer och sedan mördade jag axlarna på gymmet och så promenerade vi hemåt.

När jag kom hem gjorde jag mig köttfärs med tacoskrydda och massa grönsaker- MUMS, slängde i mig maten på 2sek.. ;) och sen har jag inte hunnit gjort så mycket mer än det..

Om nån minut börjar biggest loser , sen efter det om vädret är okej så drar jag en promenix på det nyupptäckta området jag har funnit - jätteee fina hus=D..

Nu blir det biggest loser som sagt.
Pussokram



VILL INGEN HJÄLPA MIG SLINGA MITT HÅR ELLER????
HAHA orkar inte göra det själv...

nee okej, men kan henke komma hit ikväll och ge mig en kyss och en godispåse?


neehe inte de heller?


biggest loser........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: