Sophie

- Mer än du förtjänar!

gymma ,jympa , simma , jogga , promenera ...mm

Kategori: KUL

min vecka
måste hålla igång

 Sitter just nu i soffan breve pappa och kollar in filmen Year One! Heelt okej hittils !

Idag har jag inte gjort allt för mycket , vaknade upp av en jävligt konstig dröm- fråga om ni vill veta , vill helst inte skriva de här..
hahhhhh


Iaf , gjorde mig lite omelett och sen chillade jag nån timma, runt tre så klädde jag på mig träningskläder och sedan packade jag min friskis väska och drog mig till mitt tredje hem friskis och svettis! (1a & 2a- mamma o pappa)!
Väl där valde handen vad jag skulle träna , de blev både jympa och gym!! wtf liksom .
Jympan var otroligt jobbig då jag var helt slut i huvudet , men cyklingen och styrketräningen gick as bra!

Efter 2timmars träning duschade jag och bastade - hur skönt somhelst!
Sen drog jag till coop extra o skulle shoppa nå food och vänta på bussen ..
Hittade lite pasta o en god sås!

Tog sedan bussen hem och gjorde maten och sen dess har jag suttit i soffan  - sköööönt!

Nu har vi kommit ungefär en halvtimma in i filmen - helt jävla sjuk film....

Iaf så ska jag fotas för en grej som sagt o de ska bli kul , måste bara sola satan nu!!!!!!! imorgon ska jag sola för första gången på väldigt länge.
Och jag ska också ta o gymma , simma med sara ,hon skulle gymma , får se om jag gör de och simmar,
ska iaf simma! , nu äre viktigt att hålla igång!!!

jaja
imorgon blire som sagt träna och sen senare på kvällen blire fika med lite bruds!! och sen kanske hem till
en favviskille!

ska bajsa nu , vi hörs!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: