Sophie

- Mer än du förtjänar!

Uppsala

Kategori: KUL

Ellinorclevinge.blogg.se och sophan.Blogg.se är nu påväg till uppsala där vi har lite ärenden att göra:)..jag ska tex träffa christian och Elli har nog tänkt shoppa! Kl kvart över sju gick jag upp idag. Ganska mkt tidigare än va jag någonsin har varit uppe den här sommaren(för mig är de fortfarande sommarlov).men de gör inge, jag kan sova i nästa liv:).. Iaf gick upp tidigt och då gjorde jag en as fet och god frukost det var: fullkornsbröd med keso och skinka, åt ett ägg och yougurt med världens godaste musli- de var banan, papaya,ananas, och massa annat gott! Älskar torkad frukt. Inte lika bra som vanlig, men vafan.... Justja, för er som undrar så har jag inte direkt min bärbara dator med mig. Utan jag Bloggar från min mobil! Svinskönt... Hoppas jag hittar något snyggt i uppsala nu då:).. Vi hörs!

Kommentarer

  • lindapoljak säger:

    Svar:

    Jag har altid velat gjort lumpen, ända från att pappa coh mina morbröder pratade om hur de gjorde den har de alltid funnits där med mig.



    Men så fick jag aldrig hem papper om att det var dags att söka och så blev de aldrig av, jag ville ju bli arkitekt och allt så tänkte skita i lumpen. Sen nu när många ska göra lumpen så bara saknar jag det, fast jag inte vet riktigt hur det är. Jag saknar liksom bilden jag fick av det.



    Såå, jaa jag har väl alltid velat bara att det aldriog blev av förrän nu. Så får hoppas jag kommer in. Får öva upp styrkan min då, jag har ju bara den man får från ridningen men den räcker ju inte långt. men har ju börjat gymma så de ska nog gå bra :D



    Tjänsten jag vill göra går man in i, i oktober varje år så jag hoppas att jag får gå in nästa år. då har vi ju samtidigt eftersom du går in io januari året efter :D



    Vad ska du göra för tjänst?

    2009-09-09 | 10:16:54
    Bloggadress: http://lindapoljak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: