Sophie

- Mer än du förtjänar!

Uppsala

Kategori: KUL

igår var nice, i 8h gick vi runt o tittade :)
Ellinor med stora plånboken hittade massa kläder , o jag hittade lite grann:) men det var
mysigt med en liten trip!:) god mat och gott sällskap.
kul att träffa christian också:D


Idag blire träna från fem till sju- halv åtta , sen bara tat lugnt!
ska bli skiit kul:)
Men först....
fixa rummet lite och diska:(
jävla mamma..


Detoxen gör sitt , jag är huuur trött som helst hela tiden - INTE SJUK!!
så jaa , sanrt har nog alla slaggprodukter kissats ut!
Hejja mig!

 

Den här veckan:

idag: träna , och tat lugnt , äta gott

Imorgon: Möte på friskis om juniorjympa - och träna där , stan(MÅSTE KÖPA STRUMPBYXOR) , och massage på kvällen!!!Sen Peter?

Fredag: Sofie och jonas kommer hit o umgås=)?

Lördag : Friskis och Svettis bjuder till fest - buffe och party all night!!!!!!

Söndag : aaaaaaaaaaaaaah`? jogga kanske..

Någon som ska göra något roligt i veckan??
DELA MED ER

Kommentarer

  • Emma säger:

    oj ja det va ett tag sen, tror jag glömde skriva i bloggen bara, en tjej som hette Sara tror jag

    2009-09-09 | 16:55:44
    Bloggadress: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: