Sophie

- Mer än du förtjänar!

sakta

Kategori: KUL

och ganska osäkert sjunker min statistik på bloggen , och de gör jag med i mig själv, sjuuunker!
men det löser sig , är nog bara en period just ...NU!.hoppas jag.
Har inte haft så mycket energi pga detoxen , men sakta men säkert börjar energin komma tillbaka ,iaf de jag förlorat pga detoxen.

helgen då:

I fredags kom det folk hem till mig sofie med 3 boys(jonas, timmy och kim) från eskilstuna!
DE VAR jätte kul där på kvällen och de blev ganska lyckat här hemma hos mig!
På lördagen vaknade vi alla runt tolv ett och när jag kollar ut genom fönstret sitter timmy ute på
balkongen i en stol o sover , och inte nog med de , grannkatten sitter i hans knä och katten sover också
då kände jag " aaaaaaaaaaaaaaaaaw" i hela kroppen. hah!

Iaf jag och sofie fixade frukost till oss och killarna, alla var lite sega och jag vart ännu segare då jag
märkte att disken växte och växte , varför tar alla 15 glas var?
Efter ett litet tag satt vi bara o chillade , killarna vid tvn och jag och sofie vid datorn , hon är nu
medlempå facebook, GRATTTIIIS!
tAck eskilstuna borna för fredagen , men tack också ni andra VÄSTERÅSARE som kom:) de var mysigt!


Runt fyra drog dom hem och jag hoppade in i duschen direkt, de var dags för friskis fest , och tro mig, den här kvällen slutade inte så som jag trodde den skulle göra , iiinte alls!

iaf , friskis festen var planerad och jag och anna skulle träffas lite innan och dra dit ihop ,
väl där fick vi en cider som vi inte ens hann dricka upp , men som tur var kunde vi glädja oss med maten
somvar gryyyymt god!!!!!!!!

sammanlagt var det 110 pers som var på buffen och åt och drack! Vissa drack lite mer än andra.
jag hävde i mig energidryck!! mkt bra då jag var lite trött!
Timmarna gick och vid tio bestämde vi att vi skulle dra ut med tre gyminstruktörer - UNgdomar dom
med!.
Vi drog ut , och inte vart somhelst!! jo till kåren , ni vet studententerna place ,och hör och häpna , fan va drag de var där!!
Man kunde liksomvara sig själv all the time och de var sjukt sköna människor där inne!!
Drack lite mer cider ,men inte alls för mkt ,var ju min nästa sista dag som detox!!
Sista dagen kör jag idag , och jaa , de kan behövas en dag till efter idag, vi får se!

Anna jag, och grabbarna  dansade så vi blev svettiga och hade det grymt ku( dockinte heelatiden..doh!)l , tiden gick lite för fort och mina
andra planer försvann, de blev för sent helt enkelt.=/.
väl hemma hade jag svårt att somna, SOM FAN!... somnade gaanska sent om vi säger så..
runt sex! ! och sen gickjag upp vid elva ,mmm , inte direkt skönt.
Men har nu hunnit städat och diskat och sovit mig en välförtjänt timma!.

Lite städning är dock kvar och magen börjar kurra, så jag funderar starkt på att stoppa upp ett finger i röva så man kommer upp ur den helt fantastiska sängen och orkar göra de sista , så man kan laga nnågon god mat också.
Vad fan är man sugen på?
Jag vet iaf att jag är sugen på mys med en speciell men de är en annan femma,
vart tog min tjuga vägen igår kåren?....

Tack Anna(och grabbarna) för en grymt rolig kväll! Vi gör om det snart.:)!

föresten!!!!!

Jag berättade förur hur jag lyssnade sönder en låt med lykke li?
nu har jag hittat en annan jag har lyssnat sönder.
de är den första låten jag sätterpå när spotify startat!

här har ni den

youtube:http://www.youtube.com/watch?v=XnvWznNUeCk&feature=related


spotify:http://open.spotify.com/track/5qX2ZJoLEyFCTAdaCqUo7s

MYCKET BÄTTRE på spotify!
riktiga där!
lyssna på hennes andra låtar också! veldig bra!

ne
nu blir det fixa hemmet , och sig själv- mat och dusch

Kommentarer


Kommentera inlägget här: