Sophie

- Mer än du förtjänar!

Milen

Kategori: KUL

Ligger i min sköna säng och låter den härliga brunchen lägga sig fint i magen. Tryckte nyss i mig en sallad och de var sjukt gott.om ca en timma ska jag ut och springa en mil är de tänkt, men de är så himla tråkigt att springa fyra varv i spåret som är närmast mig just nu!så tråkigt att se samma sak i en timma typ. Kanske ska ut och springa hej vilt i en timma ist då, lite hit och lite dit. Vi får se hur de blir , ut och springa ska jag iaf. Tryckte i mig pommes pinnes igår när vi hade filmkvällen igår , så måste köra järnet nu. . Vi hörs:)

Kommentarer

  • Vega karlsson säger:

    Det är så jobbigt att segla hela tiden! efter en lång skolvecka vill man ju vara med sina vänner, därför SNYFT haha :D

    2009-09-06 | 15:25:39
    Bloggadress: http://makeupbox.se
  • Sara Cederborg säger:

    jaa men ja menar det fyfan,.. hoppas ja blir frisk snatt!!

    2009-09-06 | 16:43:23
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: