Sophie

- Mer än du förtjänar!

Lillsved - friskis och svettis utbildning steg 1!

Kategori: KUL

Alltså vet inte vart jag ska börja , allt har varit så jävla bra och vilka härliga folk de har varit , men vet ni vad?
jag börjar från dag ett och berättar för er alla vad vi har gjort dom här dagarna ; läs om du orka..huhu

Dag 1 : Jag, Anna och Cecilia tog då bilen runt halv sju mot sthlm, virade runt lite i en rondell(ca 7ggr). Efter ca 2h och 2 bilfärjor var vi framme i Lillsved , där fanns det en mysig folkhögskola med idrottshall , nära till vattnet , och massa trevligt folk !

Det första vi fick göra var att lyssna på lite info om vad som skulle hända ,var man skulle bo , mattider , osvv.
Jag och Anna skulle dela rum så vi hämtade våra nycklar och gick till vårat rum , vi fixade oss lite och sedan var det dags för ett jympa pass styrka styrka /medel blev de och jaa jävlar va styrkan tog :D
Efter det vare dags för lunch och de kommer jag tyvärr inte ihåg va de va , men all mat vi fick domhär dagarna var god!
Efter det lev det lite teoretiska lektioner och sedan blev det ett utepass ; då testade vi olika tempon - springa,
jogga osv , efter 55mins pass så var vi klara och MÖÖRA då var det dags för iddag och ja de var ju som sagt god mat hela tiden så de här var ju riktigt gott de också! Efter de vare lite mer teoripass och sedan var det en mysig välkomstkväll där vi fick lite grönsaker , dip och sånt=D ! Hamnade i säng runt klockan halv elva , och somnade
snabbt.. skönt!

Dag 2: Vaknade runt halv åtta och kvart i åtta blev det frukost - MUMS säger jag bara.  Efter det hade vi teorilektioner och lite senare där hade vi ett konditionspass där vi körde intervaller , massa uthållighet och fartlekar .Efter det vare dags för lunch och yttligare teorilektioner och mer mat och sedan vare ledarövningar och sen fick man köra gym eller ki-balans , men jag och Anna kollade Idol!=) go Jon!

Dag 3: Lite lektioner och sedan blev det en rörlighetslektioner - strech osv mat och ännu mer teorilektioner  sedan vare dags för ett cirkelpass - jobbigaste jag varit med om , cirklade 3varv runt och gjorde olika JOBBIGA övningar!
EFter de körde vi intervaller och sedan lite hopp , jag dog , jag svettades typ lika mycket som HELA SVARTÅN!.
 Efter cirkelpasset vare en musiklektion och sedan vare FEST , några i festkommitéen hade fixat lite lekar
och hela kvällen var grym , de blev myckt dricka ,lite dans och mycket bastande  också massa gottig mums!, sjuukt nice! halv fyra somnade jag och nån timma efter de dök Anna upp;)!
 Vaknade runt kvart i åtta, slängde i oss frukost och chillade lite , sen blev de lite teorilektioner och sedan vare ett joggingpass!
Sen vare farväl farväl , jätte tragiskt kändes de , vi tog lite gruppbilder som jag sen ska lägga upp här , men de finns också massa andra härliga bilder och videosar som kommer komma upp  när anna har skickat över dom till mig=)
Vill också berätta att man fick mat 5ggr om dagen - 2 fika o 3 måltider! och att man körde på hela dagarna  från halv nio till halv åtta. alltså gaanska jobbigt och man somnade på ca 5 sek..

idag drog vi hem runt tre och klockan halv sex var jag hemma ,åt lite nudlar och sen dess har jag bara hunnit
duscha och suttit i soffan med datorn!

Bäst den här långhelgen : alla folk mest göte!
Sämst : taggbuskarna som gav mig blåmärke och all smärta i benhinnorna!
 

BILDER KOMMER IMORGON ELLER ÖVERMORGON SOM SAGT!
PUSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: