Sophie

- Mer än du förtjänar!

Juniorjympapass

Kategori: KUL

Igår skulle jag och sara gymma , jag hade också tänkt simma men så blev icke fallet,
vi gymmade iaf och sen solade vi lite efter de , SYNS INTE ETT SKIT PÅ MIG , hatart!
Får bara 1000 fräknar i fejjan , inge mer!!

Efter det drog jag ner på stan o fixade lite grejer och sedan hem.

Lite senare där på eftermiddagen drog jag och sara till ormberget och fotograferade lite ,
mest hon som fotade då hon är grym på det!
sara fotar:


men jag fick också testa kameran lite:)

_____________________________________________________________

Efter det drog vi ner på stan , gjorde våra behov och sen mötte vi upp
josse och johanna och drog till gränden för att fika/äta , lite senare kom Sofie och emelie och vi
chillade lite ,
sedan drog jag hem till P och kollade idol, sen senare tog jag mig en skööön promenad hem och sen läste
jag lite i min nya cosmopolitan (looove) och sedan somnade jag .. (sen sedan , sen , senare blabla)

8h fick jag sova i natt och halv tolv vaknade jag och kände mig riktigt utvilad!

En timma senare drog jag ut och sprang , lite i spåret och lite på asfalt ca 6-7km blev det och jag är lite
mör i kroppen nu eftersom jag kört ganska mycket kondition den här veckan , eller iaf helt ok mycket.

Efter jogging turen gjorde jag 100 sittups och sedan slängde jag i mig havregrynsgröt med frysta jordgubbar i - hur gott och nyttigt som helst!!!
fick också i mig äggmackor - muymmmsss .

Duschade lite o tänkte börja fixa mig för afterworken ikväll , men icke sa nicke ,
INGET SÅDANT HÄR INTE , har vänner som är panka , tråkiga eller som inte är i stan , kul , då jag variy
extremt taggad.
Jaja , ska nog fixa till mig ändå , även om de bara blir chill hos sarizzzzleeeeeee ikväll.


Hoppas jag inte behöver sova själv inatt!

Imorgon på morgonen kl10 blire iaf juniorjympapass -(lite tur att jag inte drar ut ikväll ändå) och sedan om jag orkar ska jag gymma ...borde kanske hoppa de , då jag och sara ska simma på söndag , har bara vilat en dag
den här veckan , vi får se! kan fan vila i kistan sen...

Ne nu blire lite skön musik och fixa till sig lite , ska möta sara om nån timma på ica pica , om någon vill
joina oss äre bara att hojta till.


Puss

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    har jag tillåtit att någon får komma hem till mig eller?!?!?!??!?!?!?! höhöhöhö skoja

    2009-09-18 | 17:02:12
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: