Sophie

- Mer än du förtjänar!

Jag älskar att svettas

Kategori: KUL

Var ute i ca 40 min och körde intervaller - jogga , gå , jogga springa , jogga springa , osv osv,
kom hem och körde lite styrketräning , benböj , knäböj , sittups osvv, sjuukt skönt.
Fick dock lite ont i benhinnorna , men nu efter ha smort in tigerbalsamet känns de OK.

Nu har jag tvättat lite och hunnit träna , snart blire duscha och sen får vi se vad kvällen erbjuder..

Får se om de blir nå mer inlägg ikväll, annars hare bra läsare!

föresten, alla 50 läsare: ni är dåliga på att ge kommentarer , kom igen nu!!!
något måste ni väl vilja få sagt!

Kommentarer

  • Emma säger:

    jag kan kommentera; du är duktig såphie! önska att jag orka träna som du gör!

    2009-09-29 | 23:42:44
    Bloggadress: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: