Sophie

- Mer än du förtjänar!

Inte mycket röj här inte...

Kategori: KUL

Satt och funderade på min rubrik till de här inlägget ett tag innan jag kom på att de är lättare att sätta rubriken efter att man skrivit inlägget. Så jag sätter väl igång då... Igår kväll gjorde jag inte mycket, Jim var här och vi umgicks lite. Efter de drog jag till en full andreas som hade hjärtat på rätta stället- tare hur ni vill läsare.;). Ha! Hade sjukt svårt att somna och jag somnade säkert runt fyra. Jätte skönt då jag skulle upp halv nio och ha jympapass på Friskis och svettis.trött som jag vet inte vad körde jag järnet då dom Härliga barnen fick mig på bättre humör.... Efter de duschade jag och bastade där och tog sedan bussen hem. Väl hemma åt jag fisk, spenat och wookade grönsaker. Sjukt gott.. Efter de somnade jag en timma och sen fick jag ett samtal jag väntat på ett par månader. Kul:). Ikväll var de planerat att dra till michaela och jesper på fest, men dom var otaggade och de är jag med. Så otroligt trött i kroppen. Kan nog vara detoxen som gör sitt:) de går bra de där. Kissar hela tiden.. Yeye. Nu har jag hunnit vaknat, druckit detox och ätit lite vindruvor, har också hunnit fixa till mig, Och tur var väl de ser inte så fin ut direkt., nu sitter jag i min säng och Bloggar från mobilen och kollar lipstick jungle(djungle?) ska om en timma möta upp Elli och Emma, de blir filmkväll. De passar mig perfekt. Får faktiskt unna mig något lite onyttigt idag. Men bara lite. Nu måste jag kissa. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: