Sophie

- Mer än du förtjänar!

härmed

Kategori: KUL

ger jag hela min själ till träningen - alla sorters träning ,
om man koncentrerar sig på en sak så kan inget annat gå åt helvete , right?

Har jag bara träningen i huvudet kommer jag nog inte tänka negativa tankar.
Jag ska försöka bli en träningsnarkoman , en hälsosam sådan , okej kanske inte direkt
narkoman , men jag ska träna träna träna , all the time! en dag i veckan får jag vila,
och det duger bra för mig! Hur ofta tränar ni läsare:O? och vad för träning kör ni:)?

Dagens träning blev : Jogging/springa 30 min och sittups och armhävningar!
Imorgon får jag se vare blire har iaf massage kl 12!!!
på onsdag ska jag tat lugnt för på torsdag drar jag och 2 andra
från friskis västerås på jympaledarutbildning i lillsved - utanför stockholm!
Den är från tors - sön och det är bara träning träning som gäller den helgen!
FAN va kul det ska bli, det kommer vara teorilektioner , massa träningstester , och
lite ledargrejer!

Så på söndag när jag kommer hem hoppas jag att någon snäll själ ställer upp och masserar mig-
helkropps - ja tack!!

Nu ska jag sitta här och massera in tigerbalsam på benen - hata att springa på asfalt när man inte är van!!!
Sen kanske göra ett par benövningar och sen köra en långstrech. Efter de så skjutsar far min mig till mamma
och där ska jag duscha och sedan blire nog home to Pitör och käka fruktsallado!

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: